Ako to funguje

  • 1

    Vytvorenie objednávky.

    Vyplnením formuláru a priložením prílohy vytvoríte objednávku.

  • 2

    Rekapitulácia objednávky.

    Po vytvorení objednávky okamžite uvidíte rekapituláciu svojej objednávky. Kde taktiež ihneď uvidíte výslednú cenu a možnosť platby.

  • 3

    Platba objednávky

    Po kliknutí na tlačítko zaplatiť v rekapitulácii vašej objednávky sa vám zobrazí platobná brána, pomocou ktorej môžete uhradiť objednávku (kartou alebo rýchlym prevodom pomocou vášho IB).

    Odkaz na objednávku vám bude taktiež zaslaný na zadanú emailová adresu.

  • 4

    Odoslanie vášho dopisu

    Po cca 5 hodín od úhrady objednávky bude váš dopis odoslaný pomocou Slovenskej pošty adresátovi, ktorého ste zadali pri objednávke. Odosielateľ bude taktiež vyplnený podľa vášho zadania z objednávky.

    Ak došlo k chybe pri vyplňovaní objednávky, môžete urobiť zmenu do 5 hodín od zaplatenia na emailovej adrese zmena@postovyservis.sk

  • 5

    Po odoslaní dopisu vám zašleme potvrdenie

    Potvrdenie vám príde do niekoľkých hodín od odoslania vášho dopisu, kde získate aj sledovacie číslo zásielky.

  • 6

    Adresát dostáva zásielku a vy ste ušetrili kopu času.

  • 7

    Po 6 mesiacoch vašu objednávku automaticky zmažeme z nášho systému.



Pošlite dopis