Často kladené otázky

  • 1

    Nefunguje mi pridanie prílohy.

    Skontrolujte si či pripájate správny súbor v podporovanom formáte (PDF, JPG, JPEG, PNG, DOC, DOCX, RTF).

  • 2

    Mám viac listov na odoslanie, ako si to ešte zjednoduším?

    Pre špecifické prispôsobenie odosielania pošty cez internet prosím kontaktujte podporu telefonicky alebo mailom.

  • 3

    Ako sú chránené osobné údaje?

    Všetky údaje sú chránené GDPR a uchovávajú sa len pre potreby uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach.

  • 4

    Kedy je pre mňa výhodné používať poštový servis?

    Poštový servis bol založený aby šetril peniaze za tlačiarne, servis, cestu, a čakanie v dlhých radoch. Listy si dokážete odoslať aj s pohodlia pri káve alebo počas celého dňa 24 hod.

  • 5

    Ako dlho trvá kým list príde k adresátovi?

    Štandardná doba odoslania sú 2 pracovne dni od odoslania okrem prípadu prioritnej zásielky.

  • 6

    Čo ak som sa pomýlil alebo môj list potrebujem zmeniť?

    Pre prípad, že ste zistili chybu v liste alebo adresátovi máte ešte 5 hodín na zmenu. Zmenu adresáta alebo listu nahlásite mailom na zmena@postovyservis.sk



Pošlite dopis