Často kladené otázky
-
1
Nefunguje mi pridanie prílohy.
Skontrolujte si či pripájate správny súbor v podporovanom formáte (PDF, JPG, JPEG, PNG, DOC, DOCX, RTF).
-
2
Mám viac listov na odoslanie, ako si to ešte zjednoduším?
Pre špecifické prispôsobenie odosielania pošty cez internet prosím kontaktujte podporu telefonicky alebo mailom.
-
3
Ako sú chránené osobné údaje?
Všetky údaje sú chránené GDPR a uchovávajú sa len pre potreby uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach.
-
4
Kedy je pre mňa výhodné používať poštový servis?
Poštový servis bol založený aby šetril peniaze za tlačiarne, servis, cestu, a čakanie v dlhých radoch. Listy si dokážete odoslať aj s pohodlia pri káve alebo počas celého dňa 24 hod.
-
5
Ako dlho trvá kým list príde k adresátovi?
Štandardná doba odoslania sú 3 pracovne dni od odoslania okrem prípadu prioritnej zásielky.
-
6
Čo ak som sa pomýlil alebo môj list potrebujem zmeniť?
Pre prípad, že ste zistili chybu v liste alebo adresátovi máte ešte 5 hodín na zmenu. Zmenu adresáta alebo listu nahlásite mailom na zmena@postovyservis.sk
Pošlite dopis