VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

1. ÚVOD

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Podmienky“) sú súčasťou každej zmluvy o poskytovaní poštových služieb uzatvorenej medzi poštovyservisu.sk prevádzkovateľ BÖRGE s.r.o. , so sídlom: Neslušská cesta 866, Slovenská republika, IČO: 51 785 366, DIČ:  212 0784 919 , IČ DPH: SK 212 0784 919 , (ďalej len „postovyservis.sk“) a Vami, (ďalej len „Odosieľateľ“; postovýservis.sk a Odosielateľ ďalej spolu len „Strany“), ak k uzavretiu takejto zmluvy o poskytovaní poštových služieb došlo na základe návrhu Odosielateľa (t. z. na základe odoslaného formulára) uskutočneného za použitia funkcionality na zadanie odoslania pošty umiestnenej na doméne: postovyservis.sk (ďalej len „Web“; ďalej každá zmluva podľa tohto bodu len „Zmluva“).

1.2. Strany sa uzavretím Zmluvy dohodli, že Zmluva sa spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky, prípadné spory medzi Stranami majú právomoc riešiť len súdy Slovenskej republiky a v zmysle § 262 ods. 1 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“), ak by vzťah zo Zmluvy nespadal pod vzťahy uvedené v § 261 Obchodného zákonníka, tak sa dohodli, že sa spravuje Obchodným zákonníkom.

1.3. Obsah Zmluvy, ktorý nie je určený týmito Podmienkami, sa podporne spravuje zákonom č. 586/2003 Z. z. a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o advokácii“), vyhláškou Ministerstva spravodlivosti Slovenskej republiky č. 655/2004 Z. z. o odmenách a náhradách advokátov za poskytovanie právnych služieb v znení neskorších predpisov (ďalej len „Vyhláška AT“), § 566 a nasl. (mandátna zmluva) Obchodného zákonníka, zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a ostatnými príslušnými právnymi predpismi.

2. OBJEDNÁVKA, UZAVRETIE ZMLUVY

2.1. Návrh na uzavretie Zmluvy uskutočňuje osoba tak, že prostredníctvom funkcionality na zadanie pohľadávky umiestnenej na Webe odošle objednávku, teda prostredníctvom funkcionality na zadanie pohľadávky umiestnenej na Webe dôjde k vyplneniu aspoň povinných polí formulára, k nahraniu aspoň jedného dokumentu (resp. účtovného dokladuna odoslanie), k vyjadreniu súhlasu s Podmienkami (t. z. „Súhlasím so Všeobecnými obchodnými podmienkami“), k vyjadreniu súhlasu s Podmienkami ochrany súkromia (t. z. „Súhlasím s Podmienkami ochrany súkromia“), k vyhláseniu o pravdivosti takto vyplnených údajov (t. z. „Vyhlasujem, že mnou vyplnené údaje sú pravdivé“) a k odoslaniu takéhoto formulára (t. z. stačením tlačidla „Odoslať“ alebo tlačidla „Odoslať “; ďalej každá takáto objednávka len „Objednávka“).

2.2. Neoddeliteľnou súčasťou Objednávky je (i) každý údaj (t. z. vrátane vyhlásení a súhlasov) uvedený v príslušnom odoslanom formulári a (ii) každý dokument a každý doklad nahratý (priložený) k príslušnému odoslanému formuláru.

2.3. Odosielateľ odoslaním, teda uskutočnením, každej Objednávky vyhlasuje, že uskutočnil Objednávku sám, teda osobne, ak je podnikateľom – fyzickou osobou, alebo prostredníctvom osôb vykonávajúcich pôsobnosť štatutárneho orgánu alebo prokuristu Odosielateľa, ak je podnikateľom – právnickou osobou, vo formulári, ktorým Odosielateľ uskutočnil Objednávku uviedol iba pravdivé a nezavádzajúce údaje,

2.4. O odoslaní, teda o uskutočnení, Objednávky je Odosielateľ automatizovaným spôsobom informovaný Postovym servisom odoslaním emailu o uskutočnení Objednávky na emailovú adresu, ktorú uviedol Klient v príslušnej Objednávke jako Odosielateľ. Emailová správa podľa tohto bodu má iba informatívnu povahu. V prípade nedoručenia emailovej správy o uskutočnení Objednávky Klientovi do 24 (slovom: dvadsaťštyri) hodín od uskutočnenia príslušnej Objednávky Postovyservis.sk odporúča Odosielateľovi, aby bezodkladne kontaktoval o tejto skutočnosti Postovyservis.sk na emailovú adresu: podpora@postovyservis.sk, s identifikáciou príslušnej Objednávky aspoň s uvedením obchodného mena/názvu Odosielateľa a s označením (čísiel-dátumov) dokumentov, aby sa zabránilo prípadnému nesprávnemu doručovaniu.

2.5 Existencia platnej objednávky zo strany Odosielateľa je nevyhnutným predpokladom riadneho plnenia povinností Poštového servisu zo Zmluvy k príslušnej Objednávke.

3. REKLAMÁCIE

3.1 Postovyservis.sk si vyhradzuje 20 dní pre posúdenie reklamácie ododňa doručenia reklamácie na mail: podpora@postovyservis.sk.

3.2 V prípade poruchy alebo zistenia chyby na webe resp. Pripomienky zasielajte na mail: podpora@postovyservis.sk

4. ZMLUVA – PREDMET ZMLUVY, PRÁVA A POVINNOSTI STRÁN ZO ZMLUVY

4.1. Každou Objednávkou sa: Postovýservis.sk zaväzuje, že pre Odosielateľa na jeho účet a v jeho mene poskytne za príslušnú Odmenu príslušnú službu podľa Podmienok, a Odosielateľ zaväzuje zaplatiť Poštovému servisu príslušnú Odmenu.

4.2. Na základe Zmluvy, Postovýservis.sk je povinný poskytovať príslušnú službu s odbornou starostlivosťou, ktorou sa rozumie, ž odošle objednávku adresátovi podľa vyplneného formulára

5. ZMLUVA – TRVANIE A UKONČENIE ZMLUVY

5.1. Každá Zmluva je uzatvorená na dobu neurčitú, a to do uplynutia vyriadenia objednávky a to najneskor na 3 pracovné dni.

6. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

6.1. Nad riadnym výkonom činnosti dohliada GRPD.

6.2. Uzatvorené objednávky sa ukladajú v súlade s právnymi predpismi pre prípadné reklamácie alebo pre potreby právneho šetrenia.

6.3 Vydávanie dokumentov prebieha na základe:

6.3.1. Požiadania odosielateľom na základe žiadosti overenej notárom a odoslaním na adresu prevádzkovateľa BÖRGE s.r.o., Neslušská cesta 866, 024 01 Kysucké Nové Mesto a uhradením poplatku 15€ + DPH. ( Doklad pre uhradenie poplatku je vydávaný na základe žiadosti odoslanie na adresu prevádzkovateľa BÖRGE s.r.o.

6.3.2. Vyžiadaním orgánom činných v trestnom konaní.

6.3. Tieto Podmienky môže Advokát kedykoľvek jednostranne zmeniť tak, že na Webe zverejní ich nové znenie, čím sa ich predchádzajúce znenie ruší a v celom rozsahu nahrádza takýmto ich novým znením, ktoré tak súčasne nadobúda účinnosť. Zmena Podmienok v zmysle predchádzajúcej vety sa nedotýka tých Objednávok, ktoré boli uzatvorené na základe Objednávok, ktoré boli uskutočnené v období pred účinnosťou nového znenia Podmienok, pokiaľ sa Strany v konkrétnom prípade písomne nedohodnú inak.

6.4. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1. januára 2023.